Bookys - Yeni bir Fransız e-kitap sitesi

7 Ocak 2012 Cumartesi

print this page
send email


Bookys.net, yeni bir Fransız sitesi. E-booklar üzerine kurulmuş bu sitede, magazin dergilerini, karikatürleri ve daha fazlasını bulabilirsiniz. Sitede freeleech dosyaların olması da tutunmanızı kolaylaştırıyor. Twitter'a benzeyen yapısıyla hoşunuza gideceğine eminiz. Sitede bonus kısmı da bulunuyor fakat şu an gelişme aşamasında olduğundan kullanamıyorsunuz.





Anasayfa : bookys.net

Kayıt linki : bookys.net/signup.php

2 yorum:

  1. Bookys sitesine üye oldum ve gezdim. Site ağırlıklı olarak fransız magazin ve bilgisayar dergileri ile fransız gazetelerini yayınlamakta. Arada çizgi romanlar da yayınlanmış. Ten Ten ve köpeği Fındık'ın maceralarını indiriyorum. Yayınların hepsi torrent olarak iniyor. Dolayısıyla da yayınları indirebilmeniz için bilgisayarınızda yüklü bir torrent motoru olmalı.

    Ben kitap indirmek için "library.nu" adresini kullanıyorum. Buradan kitapları doğrudan bilgisayarınıza indirebiliyorsunuz. Sitede akademik kitaplardan, romanlara dek pek çok konuda ürün bulunmakta. İngilizce başta olmak üzere almanca, fransızca, italyanca kitaplar bulmak mümkün. Herkese tavsiye ederim.

    library.nu

    YanıtlaSil
  2. duyoutu “library.nu” sitesine üye olmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil